home {{this.$translate('menu.back')}}
{{this.$translate('contact-write-to-us')}}
FAQ
1. Jak mogę złożyć zamówienie?

Wystarczy dodać produkty do koszyka, a następnie wpisać adres dostawy i uzupełnić dane oraz szczegóły o płatności.

2. Czy mogę wprowadzić zmiany do złożonego zamówienia?

Oczywiście! Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta – biuro@malodesign.pl lub 433 433 000.

3. Czy mogę odebrać towar osobiście?

Tak, nasz magazyn mieści się w Bielanach Wrocławskich na ulicy Atramentowej 11 i jest otwarty od poniedziałku do piątku w godzinach 8-17. Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo w sprawie odbioru towaru.

4. Czy mogę zapłacić na miejscu?

Możliwa jest płatność kartą lub gotówką po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym.

5. Czy mogę obejrzeć interesujący mnie produkt przed zakupem?

Nie każdy produkt jest dostępny stacjonarnie, niektóre modele tworzymy na indywidualne zamówienie. Jeżeli chcesz obejrzeć konkretny produkt zadzwoń do nas i zapytaj czy mamy go aktualnie na stanie magazynowym.

6. Produkt który mnie interesuje jest niedostępny – co zrobić?

Możesz złożyć rezerwację na kolejną dostawę, która do nas dotrze. W tym celu napisz maila na adres biuro@malodesign.pl – poinstruujemy cię jak to zrobić.

7. Czy wyślecie moje zamówienie za granicę?

Jak najbardziej. Takie transporty wyceniane są indywidualnie, więc nie składaj zamówienia przez koszyk – skontaktuj się z nami, napisz na jaki adres mamy dostarczyć towar, a my odeślemy ci konkretną wycenę.

8. Nie podoba mi się żaden kolor dostępny na magazynie - czy mogę zmienić materiał i kolor?

Część naszych produktów personalizujemy – zajrzyj do kategorii „meble personalizowane”. Mamy możliwość przetapicerowania siedzisk oraz przemalowania podstaw. Takie zamówienia wyceniane są indywidualnie, w zależności od wybranej tkaniny.

9. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

Tak, w ciągu 14 dni od daty otrzymania towaru możesz go zwrócić bez podania przyczyny.

10. Czy zamówione przeze mnie meble dotrą złożone?

Montaż naszych mebli jest samodzielny, jednak nie przejmuj się, ponieważ jest on bardzo prosty i intuicyjny. Do każdego modelu dostarczone są odpowiednie śruby oraz klucze niezbędne do skręcenia.

11. Jaki jest czas realizacji dostawy?

Czas dostawy różni się w zależności od zamawianego towaru. Meble, które mamy dostępne na magazynie dostarczamy w ciągu 48 godzin. Personalizacja mebli trwa około 5-6 tygodni. Modele, które dopiero do nas płyną będą wysyłane niezwłocznie po dotarciu dostawy na nasz magazyn (o terminie poinformujemy cię mailowo lub telefonicznie).

12. Czy mogę wziąć towar na raty?

Niestety w tym momencie nie ma takiej możliwości.

13. Chcę zwrócić fotel, ale jest on za duży i nie mam możliwości zamówienia transportu. Co teraz?

Zamówimy dla Ciebie kuriera po odbiór towaru. W korekcie uwzględnimy ten koszt i odejmiemy go od kwoty zwrotu.
Pomoc
W przypadku pojawienia się komplikacji lub problemów zaleca się kontakt z Biurem Obsługi Klienta. Godziny pracy biura: poniedziałek – piątek, 9:00 – 17:00.